7.1.2012

"Sitä, joka minun luokseni tulee, minä en aja pois." (Jeesus Nasaretilainen, mies joka muutti historian)

Huomattavaa noissa Jeesuksen sanoissa on, että ne eivät sisällä poikkeuksia.
Jokaikinen, joka tulee Jeesuksen luokse, kelpaa Hänelle. Enemmänkin kuin kelpaa - Hän rakastaa jokaista, joka tulee Hänen luokseen.

Jotkut tekevät ratkaisun olla tulematta. Jeesus ojentaa kätensä heillekin. Armo kuuluu kaikille. Siitä olen suunnattoman kiitollinen, koska jos näin ei olisi, mitä mahdollisuuksia minulla olisi? Ei mitään!

Olen vakaasti sitä mieltä, että asiat täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen. Minua järkytti suunnattomasti tieto, että joka vuosi 2,5 miljoonaa lasta maailmassa kuolee nälkään.
Kyllä hävettää täysinäinen vatsani.

Olen saakelin kyllästynyt esimerkiksi jokapaikassa vellovaan homokeskusteluun - eikö todellakaan löydy tästä maasta isompia huolenaiheita noin yhteiskunnallisesti ja poliittisesti ajatellen, kuin homojen parisuhteet?

Eikö sisäministerillä todellakaan ole muuta tekemistä kuin paasata, että Raamatussa kielletään homoseksuaalisuus? Eikö todellakaan? Sisäministerillä???

Kiitos, tiedossa on. Silti sisäministeri on lähinnä poliittinen eikä hengellinen henkilö. Päivin pitäisi nyt vaikka keskittyä siihen, mistä saadaan poliisille määrärahoja tai tuhanteen muuhun asiaan. Jos Päivi haluaa julistaa evankeliumia, Päivin pitää ruveta evankelistaksi. Mutta Päiviä taitaa kiehtoa kuitenkin enemmän valta, raha ja julkisuus kuin Jumalan Sana.








Teksti tuossa on vähän epäselvä, mutta siltävaralta että joku ei saa selvää edes silmälaseilla, niin siinä lukee (minusta varsin viisaasti - ja pitäisi herättää ajatuksia ihan himouskovaisenkin aivoissa) "If the picture on the left shocks you more than the picture on the right, you need to revise your wievs on immorality"

Ei kommentteja:

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...