1.3.2012

Yö on täynnä taikaa

Aika myöhä on taas, minä bloggaan iPadilla sängyssä ja aamulla ois neljältä herätys. On tää aika hubaa, kun kerrankin meidän isäntä nukkuu hiljaa tuhisten eikä pidä karseata meteliä, niin nyt kuorsaa Petu meidän välissä. Ja kuorsaakin ihan kunnolla, mitä en oo ikinä kuullu sen tekevän. Minä kun en kertakaikkiaan pysty nukkumaan jos ei oo ihan hiljaista, enkä missään nimessä raatsi Petua herättää, niin valvoskelen tässä ja oottelen. Kohta se kuitenkin herää kun sille tulee liian kuuma, ja menee omalle petille. Isäntää kyllä tökin ja tönin heti kun se alkaa kuorsaamaan ja korisemaan :)

Tartun vielä hetkeksi Raamattuun ja etsin vahvistusta huomiselle päivälle.
"Herra, minä en ole sen arvoinen, että sinä tulisit minun kattoni alle. Sano vain sana, ja minä paranen."

Ei kommentteja:

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...