4.11.2012

"Anna minulle tai ota minulta, mutta auta minua tahtomaan mitä Sinä tahdot."


"Luoja tietää mitä kaipaa ihminen.
Luoja tietää aiheet haaveunien.
Luoja tietää, että paljon odotin.
Mutta sain vain sitä mitä tarvitsin.

Mä pyysin rikkautta ja köyhyyttä mä sain
Mä pyysin rohkeutta ja heikko olin vain
Mä pyysin lujaa mieltä ja epävarmuuden
mä kokea sain sijaan vain suurten tekojen

Mä pyysin rakkautta ja pettyä vain sain
Mä pyysin menestystä ja turhaan sitä hain
Mä pyysin myötätuulta ja vastatuulta näin
on tähän asti ollut mun koko elämäin

Niin lopulta mä pyysin vain nöyrän sydämen
ja että kohtalooni mä tyydyn kiittäen
mä silloin vasta kaiken sen hyvän saavutin
näin mistä aina ennen vain turhaan haaveilin."

(Hanna Ekola)



JUURI NÄIN !!!!!




Ei kommentteja:

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...