15.3.2014

Tenttimenestystä!


Täällä nukkuukin sitten kaikki muut, paitsi minä. Kissakin vääntäysi tuohon kehräämään. Minä tutkiskelen kirkkohissaa ja amerikkalaisen luterilaisen proffan Martin Martyn "Kristitty maailma - kristinuskon globaali historia" teosta. Tentti on tietenkin pikapikaa tulossa. Hirmu ihana kirja muuten, mielikseen lukee!

Uskontotieteen 1-osasta tuli nelonen, eksegetiikasta nelonen! Viestinnän verkkotentin kaikista kolmesta osiosta vitoset! Olen hirmu tyytyväinen ja iloinen!
Ammattikorkeakoulussa se opiskelu oli niin tappista eikä ne tentitkään oikein sujuneet, ja vaikka tietty omasta mielestäni olin ihan nero :) Opet vain oli toista mieltä ...

Nyt Yliopistolla on vain niin nastaa ja teologia on niin mun ala ja kutsumus. Kaikki mitä luen tuntuu  uppoavan kaaliin ja pysyvän siellä :) Ihme juttu.

Systemaattisen teologian ja uskontotieteen 2-osan tenttien tuloksia vielä odotellaan. Kirkkohissa on huhtikuun puolessa välissä, dogmatiikka lopussa. Sit riitti tälle keväälle. Kesäkuun lopussa on vielä rästitenttipäivä jolloin käyn suorittamassa modernin teologian kirjatenttinä, kun en ennättänyt luennoille. Eipä tarvii lukea romaaneja kesällä, siitä pitää huolen 350 sivua kirjasta The Modern Theologians.


Tässä sitten yön hiljaisille hetkille ajattelemisen aihetta itse kullekkin!

Let the Good Lord always be with you and bless you <3

Ei kommentteja:

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...