5.3.2010

Olenpas minä ollut energinen

Oli niin ihana päivä, aurinko paistoi täydeltä terältä ja painelin koiran kanssa kahdeksan kilometrin lenkille ottamaan paisteesta D-vitamiinit, niin ei tarvitse purkista syödä. Palattuani tein semmoista, mitä en juurikaan koskaan tee, nimittäin imuroin -jotenkin tuntuu, että kun tuossa pari viikkoa sitten rupesin syömään E-Epaa, niin se on todellakin tuonut minulle lupaamaansa energiaa. Olen ystävieni ja sukulaisteni joukossa tunnettu siitä, että kämppäni on aina kuin hävityksen kauhistus enkä siivoa kuin äärimmäisessä hädässä viime tipassa kun joku on tulossa käymään. Nyt olen päivittäin järjestellyt paikkoja, pessyt pyykkiä, ja tehnyt yleisiä kodin viihtyvyyteen vaikuttavia töitä, että en minä muuta keksi, kuin sen E-Epan - minä kun olen ollut surkea taloudenpitäjä koko ikäni. Alunperin aloin syödä E-Epaa, koska luin artikkelin lääketieteellisestä tutkimuksesta, jossa E-Epan oli todettu vaikuttavan suotuisasti epilepsiaan, jota sairastan. Tosin olen saanut kohtauksen viimeksi vuonna 2004, että sairauteni on hienosti hoitotasapainossa.
Sunnuntaina ajelen Kouvolaan parahimman kaverini luokse ja lupasin heikkona hetkenäni lähteä hänen kanssaan zumbaamaan -voi hyvä tavaton, mitäkähän siitäkin tulee. Olen kyllä liikunnallinen, mutta rytmitajua minulla ei juurikaan ole. Otamma huumorimielellä!

2 kommenttia:

Keski-ikäinen nainen kirjoitti...

Rauhaa,

Toivottavasti pääsemme zumbaamaan...Työkaverilla oli illalla hauskaa,kun kuuli,että olemme varalla.Mietti,että miten sen teemme- menemmekö lämmittelemään ja puhkumaan zumba-oven eteen vähän ennen alkua,että jos pääsisimme sisälle. Vai miten?

Nyt en toivottele öitä.Jos meinaan sun kello on vieläkin Trinad x Tobacon ajassa,niin minun toivotukset kirjautuu johonkin varhaisaamuun:))))

Keski-ikäinen nainen kirjoitti...

Ai niin,vielä illan pähkinä.Miten sulla voi olla yksi lukija/fani(MINÄ!!!!) ja mulla ei yhtään??? Onko meillä taas kilpailu alkanut:))))

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...