6.3.2010

Suihkussa tein huomion, että hiuksia lähtee tukoittain. Voi kauhistuksen kanahäkki! Ei muuta kuin autoon ja kylille ja luontaistuotekauppaan. Viviscalia, sanoi täti. Jos ei kahdessa viikossa auta, niin sitten lekuriin. Oli hävyttömän kallista, mutta olen kyllä lukenut tuosta Viviscalista, että olisi ihme aine. Minähän olen semmoinen, että kun jokaiseen vaivaan on keksitty jokin pilleri, niin minä en mitään vaivaa suostu kärsimään, vaan otan sen pillerin, oli se sitten ruumiin tai mielen kipua. Tosin uskon lujasti näihin luontaistuotteisiin ja vetelen niitä, joskus naurattaa aamulla kun pistelen poskeeni monivitamiinia, omega kolmosta, karnosiinia, E-epaa, peltokortetta, magnesiumia, bambu-uutetta ja nyt siis sitä Viviscaliakin. Ja tietysti epilepsialääkkeet. Kun nyt keski-ikäisenä ja kohtuuterveenä on kourallinen pillereitä, entäs sitten kun vanhenee ja hyvässä lykyssä tulee Marevan, Digoksin, verenpainelääkkeet, kolesterolilääkkeet, pitkävaikutteiset nitrot .... leikki leikkinä. Aion liikkua ja syödä terveellisesti ja onhan minulla hyvät geenit: Muori eli 86-vuotiaaksi ja Vaari 95-vuotiaaksi, ja kumpikaan ei syönyt mitään lääkkeitä vaan kuolivat ihan vanhuuteen. Rauha heidän muistolleen, he olivat hyviä ihmisiä ja minä rakastin heitä kovasti!

2 kommenttia:

Keski-ikäinen nainen kirjoitti...

Voihan Petuli ja Roosa-kissa,

Miten hienot kuvat.
Kävelin tänään töihin.Hyvä minä!Nyt on kyllä ihan zippi olo. Käväisen vielä saunassa ja sitten pää pehkuihin.Huomenna aamu.

Teretulemaksi kylään!

Keski-ikäinen nainen kirjoitti...

Kello on 21.51,eikä 11.50,niinkuin sinun blogin kello väittää!

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...