25.4.2012

Tästä päivästä lähtien.

Tästä päivästä lähtien
kerään ympärilleni onnellisia ihmisiä
ja luovun uskostani,
että on minun velvollisuuteni auttaa niitä,
jotka tahtovat olla onnettomia.
Painukoot hiiteen.

Kuuntelen Jeesuksen puhetta sydämelläni
ja kuulen Hänen hymyillen olevan ihan samaa mieltä.
Painukoot hiiteen.

Minut on Kristuksen verellä pesty
lunastettu
ja vapautettu.
Minä olen vapaa.

Kristus on kanssani tässä hetkessä
ja tunnen sydämeni puhkeavan lauluun
 -pahat ja onnettomat ihmiset kuuluvat tähän maailmaan
minut on pelastettu
Kristus on minut lunastanut.

Herra
minä kiitän sinua
kuinka voin koskaan kylliksi kiittää
sinä olet tehnyt minulle suuren teon.

Kristus on vapauttanut minut taakastani
Kristus on tullut sydämeeni ja tuonut elämääni ilon.

Pidän Jeesuksen kädestä kiinni,
kuljemme yössä yhdessä
puhelemme hiljaa yhdessä
ja toteamme
pahat ihmiset saavat painua hiiteen.

Minun ei tarvitse
minun ei täydy
minun ei pidä
- minä jätän vähän hommia Jeesuksellekin:)

Yeshua Kadosh!






















Ei kommentteja:

Petu (Kasion Fancy Filur) on poissa Kultainen rakkaani nukkui ikiuneen sylissäni 9.2.2019 lähes 14 vuoden ikäisenä. Illalla vielä...